czwartek, 7 lipca 2011




Prawdziwy mężczyzna to nie ten, który poda Ci rękę,
kiedy przewrócisz się, potykając o sznurówkę swoich trampek. Prawdziwy mężczyzna to ten, który Ci je osobiście zawiąże,
nie zważając na Twoje protesty, że nie trzeba bo skoro w szpilkach się nie zabiłaś
to w trampkach tym bardziej Ci to nie grozi.



Siemka, witam wszystkich w piękny, słoneczny poranek. Mam nadzieję, że u Was wreszcie przestał padać deszcz. Dziś mam w planach zakupy, a potem dlugie wylegiwanie się na plaży. A wczoraj znalazłam wychodząc z piekarni 100 kr (jakieś 50 zł) ! W życiu niczego nie znalazłam. No może 5 gr.
Udało mi się też wczoraj spróbować starbuck coffee. Nie powiem żeby to było jakieś mistrzostwo, ale złe nie jest. Dobra, będę się zbierać. Trzeba wreszcie zjeść jakieś śniadanie. Miłego dnia, buziaki :*

Tumblr_lib3kowvgz1qbkjfoo1_500_large

2 komentarze:

  1. Ja bym się napiła.. :o.
    U mnie się przejaśnia, ale to jeszcze nie to.. miłego dnia!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie teraz nie za ładnie ale już po burzy na szczęście i się przejaśnia;) Tą kawą narobiłaś mi smaka;)

    OdpowiedzUsuń